There was an error in this gadget

Sunday, November 21, 2010

Janin manusia yang murah dan dibuang seperti sampah..!!

salam....

em.. tak tahu nak mula gimana...
ok begini... sekarang di Malaysia pun da banyak kes buang bayi..kenapa?
sbb aktiviti sosial yang tinggi, perasaan ingin mencuba di kalangan pakwe makwe yg xsabar2, pastu niat nak exercise je tapi termengandung plak...ayoyoyo...

nape xsabar??... mmg la kaum lelaki ni dikuasai nafsu yang tinggi yang dapat melemahkan kaum pompuan yang sememangnya lemah walaupun belajar tea kwan do tahap paling tinggi pecah rekod segala...hakhakhak..

oh manusia...! sabar itu separuh dr iman... mcam mak saya kata.. 

'anak oi, ( ceceh) mak pesan ni ang dengarlah.... kalau betoi sayang kat sayang ampa tuh, jaga dia elok2.. kalau ampa da amik dr dia itu ini, da khwin nnt nak amik apa... kalau betoi sayang, jgn dok sentuh apapun..tu baru nama SAYANG..'

mcm baru beli hp baru..ish SAYANG nak pegang takot CALAR..
kan kan kan....

ngengengenge...masuk telinga kiri kuar telinga kanan...hakhakhak

maka disebabkan nasihat yang masuk ke telinga pastu xdan stop terus kuar telinga kanan, maka perkara seperti gambar di bwh pun terjadi....

KUIL DI THAILAND...

[gambar kredit kpd silampuneon]

dah buat2 pastu ada hasil plak...alamak!!...mana aku nak letak anak nih...?
da gugurkan pastu buang merata2 mcm buang plastik keropok ker plastik gula2 kan kan kan...
daripada da buat dosa itu, da timbul plak dosa membunuh..

ish, shelly dok nasihat hapa nih??...org len pun da banyak nasihat tapi meningkat jugak..

okay2....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW