There was an error in this gadget

Monday, January 10, 2011

Fasha Sandha minta maaf kerana berbikini....

sumber : here

nasib baik Fasha mengaku....bukan mcm sesetengah artis yang mcm nak ngaku xmau ngaku jer..
ehem ehem...
tapi ada gak la yg komen kata :
'da muka mmg nmpk muka fasha..sbb tu dia berani minta maaf'
'kalau muka huduh.. dan dan xngaku per'

adoila....dia dah ngaku tu dah kira ok lah kan...
so Fasha..pasni perlu lebih berhati - hati lah yer...
jangan sampai terkantoi lagi..
ngengengengeh...

Untuk tgk gambar Fasha Sandha yang berbikini boleh KLIK SINI

kat bwh neh adalah 'kata kekunci' dari nuffnang shelly okayh..
nampaknya sangat ramailah yang dok search nak tgk gambar si Fasha neh...
fuhhh...korang boleh tgk sendirilah...


p/s: bertambah la populariti kan kan kan....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW