There was an error in this gadget

Friday, February 18, 2011

Gambar konon Seksi Si penipu..!!!


Keterangan gambar dari kiri ke kanan.
1- barang-barang yang di perlukan..bra,sarung tangan kot?,salotape besar,baju dalam yang seksi uuu...
2-mengesahkan yang badan ni milik seorang lelaki tulen..
3-yaa! confirm seorang lelaki!!
4-lilit salotape di sekeliling dada.
5-untuk mendapatkan lurah!
6-kan dah jadi..
7-pakai bra..
8-isi sarung tangan tu ke dalam bra untuk mendapatkan kemontokan..
9-pakai baju dalam dan rambut palsu..
10-ambil gambar dari atas( teknik zaman sekarang)...
dah jadi perempuan!

BEGITU MUDAH NAK JADI PENIPU!!!!

pastu buka akaun facebook....add lelaki ramai-ramai...buat ayat mengoda,meleleh,hidung berdarah....confirm lelaki yang kesepian cari....umpan sikit suruh masuk duit....apelagi....laju je la lelaki yang kesepian tu masukkan duit beribu-ribu.....demi cinta yang sedang berputik serta keghairahan bila tengok gambar seksi si penipu tu.....chet!

sumber : sini

2 comments:

padlie said...

macam-macam cara nak menipu..
nice post.

Nour Akmal said...

hye..singgah cni..
nice entry..

jom join GA first blog saya..leh dapat topup free..huhu..=)

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW