Monday, February 21, 2011

Mengapa Kemal Attaturk Terus Dipuji dan Disanjung-Kerja Gila!!!

Baru- baru ini satu blog telah membuat pendedahan yang mengejutkan mengatakan Tun Mahathir menerusi blog nya memuji Mustafa Kemal Attaturk yang merupakan bekas Presiden Turki sebgai tokoh revolusi. Revolusi serta kepimpinannya disanjung tinggi.

Dan ekoran itu, terjumpalah pulak tentang akhbar kipas susah mati UMNO iaitu UTUSAN Malaysia turut menerbitkan artikel berkenaan Mustafa Kemal Attaturk dan memuji serta menyanjungnya. Ini kerja GILA!

Selepas mati diberitakan jasad Kemal Attaturk tidak dapat dikebumikan. Jasadnya tidak diterima bumi Allah s.w.t dan disimpan didalam muzium. Mengapa ini berlaku dan kenapa pula org dimalaysia tak sudah2 menyanjung makhluk yang dilaknat Allah sorang ni?

Kerana kemal Atartuklah negara sekular di Turki terbentuk. Empayar terakhir Islam runtuh, Azan diubah ke bahasa turki, wanita diharamkan memakai tudung, tulisan jawi diubah kepada tulisan rumi dan sebagainya.

Inikah yang digambar oleh TUN MAHATHIR sebagai BERJAYA MEMELIHARA ISLAM? Inikah yang disanjung oleh UTUSAN MALAYSIA?

*Artikel 16/02/10
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0216&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_09.htm


*bila berpolitik, berfikirlah sapa pemimpin yang anda sokong dan sanjung, dan lihatlah, siapa pula menjadi sanjungannya..


*JOM PAKAT2 KALIH, MISI MERUBAH KEPIMPINAN DI MALAYSIA, DEMI MEMBELA NASIB RAKYAT MALAYSIA- PAKATAN RAKYAT UTK SEMUA
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW