There was an error in this gadget

Saturday, February 12, 2011

Siti Saerah selamat melahirkan anak setelah 4 bulan berkahwin..???


Terkejut juga apabila gosip kononnya Siti Saerah sudah selamat melahirkan anak. 
Pelik tidak kerana adik kepada penyanyi nombor satu Negara Dato’ Siti Nurhaliza itu baru saja empat bulan mendirikan rumahtangga dengan pasangannya, Saiful Anuar. Lihat reaksi Kakak 
Saerah, Saida dan Siti Nurhaliza sendiri..


“Mana dengar cerita ni? Pada mulut Ida, dia sudah pun bernikah dan yang penting dia dah selamat jadi isteri orang. Ida malas nak komen benda-benda macam ini. Ida cuma doakan, dia bahagia dengan suami hingga ke akhir hayat.” jelas Saida.

"Kini Saerah sudah memiliki kehidupannya sendiri. Kita biarkan dia dengan kehidupannya. Kita harus mendoakan yang terbaik buat Saerah dan suaminya." Jelas Siti Nurhaliza. -Gua

Antara komen2 yang diambil dari izyan.com


Anonymous
komen..
Ala... Biasalah kalau dah bunting masa bercinta. Nak cover pakai nama kahwin. Saerah tu kaki clubbing dan enjoy punya org. Tak heran pun.
#1
February 12, 2011 10:18 AM
Anonymous
komen..
Dah takdir Saerah mcm 2... just doakan yg terbaik tuk dia n family... Allah nak tunjuk bhw Allah itu Maha Besar dan Maha Adil..dan wang, harta dan pangkat bukan segala-galanya...

~~mak kiah jiran sebelah~~

#2
February 12, 2011 10:52 AM
ComOt
komen..
jawapan macam betul je gossip tuh! patut ct malu nak dtg wedding saerah bajet hot neh
#3
February 12, 2011 11:07 AM
Anonymous
komen..
kakak2 saerah ni pon..klu xbetul cakap la jelas2..ni buat org confius..klu ya pon cakap je la..dok buat orang judge sendiri..


p/s: xtau la nak ckp apa...sumber sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW