There was an error in this gadget

Sunday, February 13, 2011

Valentine Day utk BUKAN Islam, yang Islam sila sambut Maulidur Rasul...


Valentine' Day hanya disambut dan hanya untuk Orang Bukan Islam...
yang Islam janganlah cuba2 nak sambut VD neh...
bukan elok pon...buang masa dan duit jer....

bukan xtau zaman sekarang neh..
bagi membuktikan cinta sejati mcm2lah yang dibuatnya...
tup tup 2 minggu lepas tu bunting sana bunting sini...
buang bayi sana sini...
da la dosa tau x...
kalau xsambut TAK RUGI aih...

kalau sekadar belanja makan n minum tu xkesahlah...
eleh ada lagi hari2 lain utk bersama kekasih kita..
xkanlah hanya pada hari kekasih je kan...

Kekasih yang sejati akan menghargai kekasihnya setiap saat, masa dan selamanya lah...
Kekasih yang sejati akan sanggup tunggu sehingga saat yang dihalalkan..
haaa paham x??
bukan mcm remaja sekarang yang berdarah panas..

Konklusi nye ... TAK PAYAH LAH SAMBUT...senang!


Bek sambut Maulidur Rasul...dapat pahala berganda...
Bekalan akhirat neh!

Salam Maulidur Rasul untuk semua....hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW