There was an error in this gadget

Wednesday, March 2, 2011

Gadis bwh umur...!! Jangan kerja di kilang penyapu...!!


Saya telah menerima e-mel ini dari seorang budak yang tidak dikenali. Beliau menceritakan kisah pengalaman yang berlaku sewaktu dia berkerja dikilang penyapu. Untuk makluman semua saya telah meng’forward’kan e-mel beliau supaya anda semua boleh baca.
e-mel dia begini:

Saya Rina, umur saya baru 15 tahun. Saya
gagal dalam PMR, saya terus bekerja
untuk meringankan beban orang tua.
Saya telah terbaca sebuah iklan yang
terpapar di kedai 7-Eleven. Jawatan
kosong sebagai Operator Kilang Penyapu
di Sg Besi dengan gaji yang lumayan.
Hampir 6 bulan saya bekerja disana,
walaupun saya dibawah umur tetapi saya
diterima bekerja untuk jawatan
sementara. Dan sepanjang saya bekerja
di sana saya tidak mempunyai apa-apa
masalah, walaupun umur saya muda,
tetapi perwatakan saya seperti anak
dara yang meningkat remaja dan saya
disenangi oleh semua pekerja di sana
lebih-lebih lagi
pekerja lelaki kerana masing-masing
cuba memikat saya, maklumlah ayam
muda….lalat pun tak berani
hinggap!!!!! Dan saya senang
berkomunikasi dengan rakan-rakan
sejawat.
Saya juga selalu ambil “overtime”,
maklum saje lah…..claim yang lumayan.
Saya tidak pernah kenal erti
penat…….. Dan dalam masa yang
begitu singkat, saya telah dapat
menyimpan wang dan berbelanja dengan
sewenang-wenangnya.
Nak jadikan cerita……, pada suatu
pagi
semasa bangun dari tidur, saya terus ke
bilik mandi. Semasa saya hendak mandi
saya telah lucutkan towel di badan
saya.
Alangkah terperanjatnya saya kerana
saya lihat ada beberapa helai bulu yang
kelihatan seperti bulu penyapu tumbuh
di kemaluan saya.
Tanpa berfikir panjang saya teruskan
juga mandi, dan terus bersiap untuk ke
Kilang Penyapu.
Sepanjang perjalanan saya ke tempat
kerja, saya terfikir mungkin saya sudah
tidak sesuai lagi bekerja di sana
(mungkin alergik penyapu).
Sesampai sahaja di Kilang Penyapu, saya
terus bergegas jumpa
Supervisor di bilik khas. Saya pun
memberitahu hasrat saya untuk berhenti
kerja pada hujung bulan nanti.
Supervisor itu gugup sebentar kerana
tidak menyangka keputusan saya itu.
Mana taknya saya tahu dia ada hati
dengan saya……..saya pun memberi
alasan tidak dapat bekerja disitu lagi
kerana alergik dengan penyapu.
Lantas disuruhnya saya tunjukkan tempat
yang alergik itu. Saya pun apa
lagi…tanpa segan-segan silu lagi
terus menunjukkan bahagian sulit saya
yang alergik itu. Tetapi Supervisor
saya tidak menampakkan reaksi
terkejut…malah dia sendiri telah
memberitahu saya dia pun alergik malah
lebih teruk dari saya. Saya pun minta
dia tunjukkan
tempat yang alergik itu…
Alangkah terperanjatnya saya, apabila
dia membuka seluarnya saya ternampak
bukan lagi bulu penyapu yang tumbuh
malah ada batang penyapu sekali. Saya
pun terus meminta berhenti 24 jam dan
terus keluar dengan seribu tanda
tanya????????
p/s: buduh nyer budak ni..lucah betulla....patut la PMR pun FAIL!!
sumber : sini

5 comments:

marish sha said...

haha , bengong budak 2
muke je cantek

boyarque said...

kui3....mana kilang tu, nak kerjalah kat sana!

sayalah shelly said...

marish sha...haha...betui2

boyarque..ee gatai nak juga...

nelly said...

hahaha ..
lucah betul budak tu .:D

Anonymous said...

what the hell of them.. :O

nOnsense...huh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW