There was an error in this gadget

Tuesday, April 12, 2011

Teknik terbaru Pencuri dgn pecahkan cermin kereta..HATI-HATI..!!



Gambar atas ni menunjukkan pencuri tu dgn beraninya pecahkan cermin dan mencuri..!
Kesian sungguh kat mangsa sbb diorang baru je smpai rumah..
Nak tgk videonya...klik link bwh neh..


Ada lagi video mencuri neh..
bkn nak mengajar suh sesapa mencuri, tapi nak suh BERHATI-HATI lah..
bkn xtahu, bila letak video, adalah yg nak ikut benda xelok gini...
jgn ye..

Teknik Terbaru Pencuri Dengan Memecahkan Tingkap Kereta Video :-




so, yg selalu berada di kiri tempat duduk kereta adalah wanita n mestilah ada beg tgn kan..
so jaga2 dgn beg tangan anda ye... letak lah kat tempat kaki ke..
kat dlm laci kereta..
letaklah kat mana yg anda rs selamat utk elakkan beg tgn anda dari dicuri oleh manusia xda otak mcm tuh..


Dan, bukan bg yg duduk sblh kiri je, duduk sblah mana pun kena hati2 gak..


biarlah cermin tu pecah, tapi jgn smpai beg kena ambil oleh mereka tuh..
n ambil lgkh keselamatan dgn pasang cermin yg lebih berkualiti...

1 comment:

qucachahir said...

bahaya betol zaman sekarang nie..
kalau drive lock kereta pown macam tak gune..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW