There was an error in this gadget

Sunday, May 1, 2011

Aksi mesra Aaron Aziz dengan Maya Karin...

Mesranya gambar-gambar pelakon kacak, Aaron Aziz dengan pelakon cantik, Maya Karin. Aksi mesra mereka ini umpama sepasang kekasih hati yang sedang bercinta. Mungkin tidak, sebab Aaron dah berumahtangga, tak kan mereka ada skandal kot. Nampak sepadan giler, mana lah ada perempuan nak tolak kalau Aaron tu masih bujang kan. Tapi jangan panik dulu..


..mereka ni sekadar berlakon untuk filem romantik yang bakal keluar tidak lama lagi, filem ‘Ombak Rindu’ yang diadaptasikan dari sebuah novel cinta nukilan novelis terkenal, Fauziah Ashari akan diarahkan oleh sutradara terkenal, Osman Ali. Maya Karin pun bertudung kalau korang nak tahu, bertambah-tambah manis. Ngeh2. -Sumber Gua




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW