There was an error in this gadget

Saturday, November 27, 2010

Sapa suka korek hidung dan calit kat dinding??

 dah jadi tabiat sesetengah manusia ni yang suka korek hidung pastu calit merata2... ada yang suka calit kat orang, kat dinding, kat tempat2 tersorok dan yang paling pengotor adalah MAKAN TAHI HIDUNG...!!

haha..!!

memang xdinafikan lagi tabiat mengorek hidung neh sebenarnya 'tidak indah dipandang' oleh masyarakat...
yela tetiba kalau kita tgh makan n ternampak org lain tgh korek hidung, mau nak muntah masa tuh jugak kan...
haaa...



tgh2 search kat tenet pasal korek hidung, tetiba ada fakta neh lak... baca baca..

:: PENGOREK HIDUNG ADALAH ORANG YANG KREATIF DALAM HIDUP

:: PENGOREK HIDUNG TEGAR ADALAH MEREKA YANG BIJAK MENYELESAIKAN MASALAH

:: KANAK-KANAK YANG SUKA KOREK HIDUNG TIDAK USAH DITEGUR, KERANA ITU MENUNJUKKAN SIFAT EKSPLORASINYA. jari-jemari yang menelusuri lobang2 hidungnya mencari 'bijih timah' itu memanifestasikan kemahiran kendirinya dalam mencari ruang2 penyelesaian kepada setiap permasalahan yang dihadapinya kelak (?)

:: ni lagi best, DAH KOREK, MAKAN PULAK TAHI HIDUNG TU SEBAB IANYA BERKHASIAT!!This is about a doctor in Australia, he found out eat the residue in the nose after u drag it out may improve your health. The residue can improve the lymphatic system and the experiment had prove that people who use finger to drag the things out are more healthy and they are more happy. Our nose act like a filter, it collect a lots of bacteria, when this bacteria reach to stomach and intestine area it become certain that of medicine.The doctor had advice to encourage the children to build this behavior which drag the residue and eat (sumber: http://koffeewithkiru.blogspot.com/2010/02/eat-your-nose-shit-it-can-improve-your.html)


[klik gambar utk lebih jelas]

kalau betul pun berkhasiat, ada yang sanggup nak masukkan tahi hidung yang xberapa indah dan xberapa lazat itu ke dalam mulut??....eeeuuuuuuwww!!


haaa.....femes sungguh tahi hidung ni sampai dalam fb pon ada fanpage gini...
so SAPA SUKA KOREK HIDUNG pergi cepat like kat SINI ..
yela mana tau dapat RM 100 ke mcm page tu tulis...

so mula dari sekarang latih kan diri utk korek hidung dan kumpul sebesar yang mungkin..hahahhaha


fuh fuh fuh...semangat sungguh dia korek kan yela nak dpt seratus neh....
heheh

^_^

2 comments:

afraliza said...
This comment has been removed by the author.
afraliza said...

tudia..idung dia msk lalat..
wahhh!!!mkn taik idung boleh tingkat imune bdn kte?
haaa..jgn lps ni ade jual taik idung utk dibuat perencah masakan pulak..yuck!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW