There was an error in this gadget

Thursday, November 11, 2010

telur goreng yang kreatif..

cek sangat suka benda2 yang kreatif dan penuh seni ni...sgt unik dan pelik...

rasa sangat teruja, rasa best rasa mcm2 la... xtau nak habaq mai lagu mana..
kalau cek rasa mcm xbrapa nak malu n pasan..lama dah cek rakam lagu mana cek rasa n bubuh dlm belog cek neh....hahahahhakz
PANGGGGG...!!! kena tampo...haha

kali ni cek ada beberapa gambaq yang cek kopi dari blog nabil potter neh...dia neh suka amik gmbr... panjang gila kamera dia..pestime cek tgk belog dia, cek terghejut...tgk kamera dia....uish berkenan cek ngn benda2 pelik n mengagumkan nih...

okayh2 dok mengarut merapu meraban bek cek terangkan gambaq2 ni.....eeee suka la...


telur goreng neh bentuk dia keta....2 dimensi je...nak buat 3D satg ada yang meleh ayaq liuq...xlarat nak tadah.....peghasan dak keta ni ada ekoq...hahaha..


emmm...yang ni xdak apa sgt...besa ja...emmmm....yela da x goreng lagi..so xdak bentukla...


okayh..yang ni senang nak buat....tok aku pun gheti aih... goreng ja bagi bulat dulu pastu potong ngn pisau bagi jadi bentuk ni....
hahahhahaahaha


bentuk ni menarik.... pandai depa wat nooo... suka aku gini....lpas goreng buh dlm frem...noo...syg pa nak makan...hehehehe...buh skali ngn kuali pun xpa aih....


tgk gambaq ni dan dan lapaq.... telur ada sepapan...apalagi.....
cau cincau yaw...haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW