There was an error in this gadget

Friday, December 3, 2010

Gambar Nita kalau tgk MAU tersembul keluar bijik MATA!!!

Wow...!!! 


ini artis Malaysia ker??
tersembul mata pak cik tengok...
^_^


 yela..ni lah Nita yang kapel ngn Zahid tuh, tapi sekarang da putus dah...
mungkin sbb tension putus cinta, Nita pakai gini nak tarik perhatian jejaka kot...



 wuuu.... da la baju sama ngn warna kulit, shelly igtkan dia xpakai baju..
ataupun da jadik mcm Lady Gaga...huhuhu..



kalau nak dibandingkan Nita ngan member dia yang India kot yang pakai baju warna merah neh.. 
boleh lak member Nita neh tutup banyak dari Nita kan kan kan ..
haa ko pepaham sendirilah...



memangla artis suka pakai yang cantik2 tapi cantik tu agak2la..
jangan sampai jadik CANTIK TAPI JELIK ORG MEMANDANG..



terkejut abang neh..haha
[gambar google]

 auuuwww..!!!!


^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW