There was an error in this gadget

Monday, December 13, 2010

Lady Gaga jatuh...kasut tinggi lapan puluh empat inci...hehe

Lady Gaga selalu pakai pelik2..
shelly xkagumi dia tapi lagu dia layan gak la kekadang...huh

Ritu shelly nak pi jumpa dia, cehh konon je la... tetiba shelly tgk wow..
awat lady gaga ni tinggi sgt rini??...selalu rendah je..kahkahkah..
rupa2nya dia pakai kasut lapan puluh empat inci..
patutlah...
k k jom layan gambar yang shelly tgkap..haha...tipu je la..


jalan penuh gaya...kan da kata tinggi skit..kalah abg xbrapa hensem kat sblh

kita zoom sket nak tgk kasut dia..mak oi...

igtkan tiang lampu berwajah lady gaga tdi...sbb tggi sgt..hehe

tgkla kasut dia..sj zoom banyak2 kali..

eh eh..gempa bumi ke ni...alamak kena cntrol ayu neh..ramai tgk aku neh ..haha

alamak kasut nih time2 neh la dia nak senget2...

ramai org plak...aku wat tarian tradisional melayu sketlah...ewahhhh

lenggokan kaki si lady gaga...lemah lembut ye..hehe

opocot mak hang...terjatuh plak..control2....dan dan wat2 cari habuk spek mata dia yg jatuh ke lantai..hakhakhak

ish..mana lah habuk spek aku he??..mahal tuh!!haha

haa...da jumpa..aku nk bangun nih..mai tolong angkat sat...oi xnmpk ka..?

amboi..aku jatuh lama dah baru ampa nak mai angkat..merajukla gini..huh

dan dan jalan laju2..muka malu tebal empat puluh lapis...

haha

Sepatah dua :
Akhirnya fesyen telah memakan diri Lady Gaga apabila
dia terjatuh di lapangan terbang berpunca dari fesyennya sendiri.

2 comments:

syira said...

huhu.. kesian lak tengok lady gaga jatuh...

xnak gelakkan die sbb takut diri sendiri pon jatuh... weeee~~~

so berhati2 lah sume ye.. moral of the story.. pakai ikut ketinggian kemampuan.. hehe

do follow me too=)
http://kukutanganku.blogspot.com

diana sofian said...

hahahaha. dan mke XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW