There was an error in this gadget

Monday, December 13, 2010

Superbike Yang Menakjubkan..!! Boipren cik Shelly mesti suka!!

Superbike yang memang superb!!
Kalau boipren cik shelly tau yang cik shelly buh pasal superbike, mesti dia teruja...hehe
shelly memang suke sgt2 moto2 yang besar2 mcm DUCATTI MONSTER..hehe..
sekarang dok berangan je la dapat nek ducatti monster ngn boipren cik shelly...xkan nak beli kot..makan pun xlepas..hahaha

yang ni power la!!... siyes mmg mengagumkan..!! 

yg ni kalau sesapa yg debab2 dok blakang, sah2 tempat duduk dia melentur ke bwh....hehehe

mak oi..! shelly igtkan kenderaan yg ratakan jalanraya tuh...(xtahu nama apa)..haha
kalau naik moto neh..kena wat style kuak kupu2 la yer...heh

yg neh sama jer mcm kat atas ye dak...

kalau bw moto neh agak2 xterbalik ka??
kalau belok apa jadi??haha...nak nunggang pun takot la..

kalau yg ni cik shelly nak suh boipren cik shelly beli utk shelly lahh..
mcm kereta...hehe..

WOW!! xde rim la der...kreatif la!!

KAT BAWAH NEH JENIS2 SUPERBIKE YANG PELIK2...

ada juga org cipta moto cmni... xlemas ke der??
wat2 da xtahan nak kencing, xdan nak kuar dari moto tu....alamatnya kena wat tempat utk kencing siap2 la..
hehehhehehe

tayar tu kalah lori kak temah sebelah umah shelly...kahkahkah

mcm mana tayar depan tu nak gerak?? kalau xcukup tayar lagi, meh shelly tambah lagi lapan puluh tayar..haha

apa motif ekzos over sgt??haha

mcm transformer pun ada gak...tgklah pemegang dia...sempoi nya..

sian moto neh, xcukup bajet nak buh tayar lagi satu kat depan...haha

otai giler...

ada sapa berani nak bw moto neh??

yg neh bajet lari... guna tong kayu blakang umah wat moto...pergh jimat la..haha

yang neh tambah bajet...bajet kos hospital xpun bajet lubang kubur..hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW