There was an error in this gadget

Tuesday, January 11, 2011

Dr Rozmey nak cipta DR BOOK plak jika Facebook lenyap...hahakz!

salam semua...
mesti ramai yang dah tahu pasal Facebook yang dikatakan bakal tutup pertengahan March neh..
ada gak yang mengatakan Facebook tak akan ditutup kerana ramai yang membantah...
tapi berita - berita neh kita mana tahu lagi kesahihan dia kan..
kita tunggu dan lihat saja apa yang bakal terjadi...

tapi ada seorang Doktor neh nak wat laman sosial sendiri iaitu dRbook..
ala Facebook lah...
sapa lagi kalau bukan dR Rozmey yang dulu gah sangat nak kutip filem sampai RM 40 juta...
sejuta pun xdapat...


sumber : here

adoilah...belum konfem yang Mark nak tutup Facebook yang menjadi kegilaan ramai tuh..
ni kan pulak dR nak buat yang baru..mampukah??
atau angan2 je lebih??

p/s: jadikan pengajaran dulu sebagai pengalaman supaya kesalahan lalu tidak berulang lagi...
p/s/s: sebarang komen lps ni berkenaan ngn dRbook jangan nak delete - delete plak yer....

2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, nk buka laman sosial bru plak dh? dunia skrg, mkin tak terfollow lah nmpaknya;)

saNah said...

ermm ala klo fb kna tutup msti da xbest

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW