There was an error in this gadget

Tuesday, January 4, 2011

Lagu Maher Zain InsyaAllah (Malay Version)..tapi.....?????

hye...
sudah digembar gemburkan yang Maher Zain,penyanyi Islamic yg mmg terkenal neh 
akan buat lagu InsyaAllah dlm bhs Melayu...
tapi bila akan keluar pun shelly xtahu...


yang shelly tahu ada sorg insan neh dia ada nyanyikan lagu InsyaAllah neh dlm versi Melayu dah...
haaa...
tapi suara dia agak kurang enak..yela rakam gitu2 jer kan...

meh la dgr sesama...


em...da dgr??
bg shelly lirik mcm da ok tpi tang english lagi tu xberapa nak sesuaila...
n yang paling penting..shelly mmg xsabar nak dgr Maher Zain sendiri yg nyanyikan lagu neh...
kan!

1 comment:

Biey said...

bes gak malay version ni...not bad la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW