There was an error in this gadget

Friday, February 18, 2011

Website Gadis Comel sesuai digelar 'LAMAN PEREMPUAN MURAHAN'??



sumber : sini

Blog neh mmg xleh pakai langsung bila leh klik nak rated terhadap muka gadis2 dalam blog tuh..
rs mcm kurang ajar kan men vote2 cmneh..
nmpk sgt mcm murah..
da la amik gambar org sesuka hati n tempek kat blog dia...

SO, JAGALAH GAMBAR ANDA DI LAMAN SOSIAL...
mmg lah kita rasa muka kita da abih lawa n nak tunjuk kt org, tapi akibatnya kita xtahu...
mungkin gambar anda xmasuk blog2 cmneh, tapi jika leh menimbulkan nafsu syahwat lelaki n buat lelaki tu teringat kat anda, tak kah itu dah berdosa??

Jadi, LINDUNGI LAH GAMBAR ANDA.... ^_^

2 comments:

boyarque said...

setuju sangat2!

HafizRahman.com said...

perepmuan suka sangat la kan?hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW