Wednesday, March 23, 2011

PANAS...!! Wan Azizah nak tgk sendiri Punggung Lelaki dlm Video 18SX..!!

Berita terbaru yang MIM terima ialah Datuk T sebenarnya adalah Tiga Datuk yang terdiri daripada Rahim Tamby Chik, Shuib Lazim dan Shazryl Eskay Abdullah. 

Mereka mengakui kesahihan video tersebut dan akan menyerahkan kepada pihak polis untuk menyiasat walau pun terdapat pihak yang mahu kerajaan disarankan supaya ditubuhkan Suruhanjaya Siasatan Di Raja.


Wan Azizah pula menuntut agar beliau dapat menonton sendiri video lucah kontroversi tersebut.

Tindakan beliau itu menimbulkan tandatanya kerana kenapa perlu beliau menonton video tersebut jika Anwar Ibrahim sendiri telah mengaku bahawa beliau bersama keluarga dan cucu ketika adegan lucah itu diambil pada 21hb Februari lepas?

Sungguh pelik dengan tindakan Wan Azizah itu. Realitinya, beliau akan hanya mahu menonoton sendiri video itu jika beliau tidak percaya kepada suami beliau sendiri!!


Apakah Wan Azizah mahu membandingkan bahu, warna kulit dan punggung lelaki di dalam video tersebut seperti yang dilakukan oleh Johari Abdul, Ahli Parlimen Sungai Petani ? KLIK SINI


Dan rujuk juga tweeter Anwar Ibrahim yang 'senyap' pada jam 9.20 malam hingga 11.38malam. KLIK SINIAnwar Ibrahim semakin tertekan !!

1 comment:

storyfromme said...

tak habis2 lagi kes ni.banyak membuka aib orang dalam kes ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW