Sunday, March 20, 2011

Secret Sign- Lambang Masonic Di Sejadah

Setiap hari sembahyang.kita masih tak perasan pada perkara kecil.sebab kecil akan meninggalkan kesan yang amat besar.inilah rancangan jahat yahudi


Sejadah. Ye sejadah yang kita gunakan setiap hari untuk mengalas tempat kita bersembahyang. Di sini saya hanya mahu berkongsi gambar sejadah yang mempunyai unsur-unsur Masonic.


Berdasarkan dari gambar Master Carpet Freemason di atas, kita boleh ambil ciri-cirinya iaitu:
1. Lantai petak (Checkered Floor)
2. Bintang dan Bulan
3. 2 tiang yang juga dikenali sebagai Joachim dan Boaz



Perhatikan sejadah di atas, ia juga mempunyai 3 ciri yang saya nyatakan iaitu bintang dan bulan, lantai berpetak (checkered floor) dan 2 tiang.
GAOTU (Great Architect Of The Universe), All Seeing Eye dan tiang Joachim Boaz



Jika kita perhatikan sejadah di atas secara betul-betul dan teliti kita akan perasan 2 tiang iaitu tiang Joachim dan Boaz, All Seeing Eye dan GAOTU yang tergantung di antara 2 tiang. All Seeing eye anda boleh jumpa di tengah antara 2 tiang. Cuba anda bandingkan sejadah di atas dengan gambar di lodge Freemason di bawah.


Perhatikan GAOTU yang tergantung di logde Freemason di atas. Ada persamaan dengan gambar yang tergantung di sejadah di atas. Dan jika anda zoom kan gambar di logde Freemason tersebut, anda akan jumpa lambang bulan dan bintang di sisi jangka lukis. Ini membuktikan bahawa Masons menggunakan lambang ini sebagai salah satu lambang mereka dan lambang ini bukanlah lambang agama Islam yang suci ini.
Di sini saya tolong zoom kan gambar-gambar tersebut. Perhatikan lambang Bulan dan Bintang yang jelas kelihatan di sisi jangka lukis dan bandingkan GAOTU yang tergantung di sejadah dan di lodge.



inilah perancangan jahat Yahudi dan Nasrani yang ramai antara kita tidak perasan dan sedar. Walaupun dengan perkara sekecil ini, mereka tetap menjalankan rancangan jahat mereka. Diharap kita semua lebih berhati-hati dan peka selepas ini dalam kehidupan seharian.
Banyak di antara Ahli kitab (Yahudi dan Nasrani) suka kalaulah kiranya mereka dapat mengembalikan kamu menjadi kafir setelah kamu beriman, kerana dengki yang timbul dari diri mereka sendiri, sesudah nyata kepada mereka kebenaran (Islam).
Al-Baqarah 109
Artikel kredit oleh Holywar-efairy ditulis oleh @mesticun

4 comments:

Ibnushukran said...

klu ikutkan mmng da bnyak bnde ni skrang .. freemas0n smkin bnyak.. kbnyakan lagu luar ngara, klu di teliti btul2 mmng ada mksud tersirat sperti freemas0n ..

boyarque said...

kesemua corak dan rekaan yg dinyatakan di atas adalah corak2 yg biasa, sapa2 pun akan buat.

Jgn jadi umat yg paranoid, semua benda nampak konspirasi, walhal takder pebenda pun.

Dah 36 tahun aku hidup sebagai umat Islam, tak pernah lak terfikir nak jadi yahudi atau masuk fahaman freemason bila sembahyang kat sejadah2 di atas.

Renung-renungkanlah.

sayalah shelly said...

boyarque...yes..yg penting niat kita nak sembahnyang tu mesti betul...kan..hehe

boyarque said...

hehehe, tu lah pasal. Kelakar ada member saya komen, agaknya si pengadu ni tgh 'horny' tak, tu yg sejadah tu pon boleh nampak adegan seks, heheheeh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW