There was an error in this gadget

Tuesday, April 12, 2011

Selamat dari terjun KB Mall, tapi meninggal dunia juga...


Gadis yang terselamat daripada bunuh diri itu akhirnya telah meninggal dunia di Hospital tersebut. Mengikut cerita orang disana, gadis itu telah meninggal dunia di hospital setelah meminum cecair clorox di tandas Hospital Kota Bharu. Rentetan daripada peristiwa itu, gadis itu sebenarnya mahu benar-benar untuk membunuh diri. Kenapa? Sebab apa?
Ini semua kerana tekanan perasaan yang telah dialami oleh gadis itu. Kenapa gadis itu tertekan? Dikatakan  gadis itu kecewa dengan kekasihnya kerana tidak mahu bertanggungjawab di atas kehamilan yang ditanggungnya keseorang  diri. Oleh hal demikian, itulah rupa-rupanya punca segala cubaan bunuh diri itu dilakukannya.
Baik Lelaki, Baik Perempuan..Semua sama. Lelaki itu pun gila! Dah buat tak nak tanggungjawab! Kan lagi elok klu ko je bunuh diri..
Hurmmm..aku harap berdasarkan info dan maklumat ini, dapat memberikan banyak pengajaran pada kita semua. Jadi, jauhkanlah semua ini dari kita..janganlah sesekali buat perkara maksiat dan seterusnya mati akal untuk tambahkan lagi dosa besar.
Apakah pendapat anda mengenai Isu ni sekali lagi?? Apakah perasaan korang apabila menerima berita gadis ni telah meninggal dunia disebabkan lelaki tak bertanggungjawab atas kehamilan tersebut?
P/S: Jauhilah pergaulan bebas dan dunia sosial realiti kini. Kerana itu, semua boleh terjerumus ke dalam dosa besar. Sekian~

Sumber 

1 comment:

Faa Eryna said...

mati dah ? baguslah. adoi. nilah manusia yang kurang imannn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW