Friday, October 29, 2010

hari esok adalah bermula dgn hari ni

sebenarnya saya ada final exam...saya bakal menduduki exam ni ahad depan... jadi saya masih belum bersedia dari segi fizikal dan mental....tapi baru td saya ada print nota dari intenet...hmmm

teruk kan perangai org last minit ni...da nak final baru teringin nak print nota....hehehehe
so, itu adalah salah satu inisiatif kan untuk study...xpela pelan2 saya cover demi nak lulus subjek2 neh...

so hari ni sy telah bermula dgn memprint nota utk final exam....kenala ngn tajuk saya pd entry nih..

ouh sgt perasan yela mengomel sorg2...jadi untuk permulaan seterusnya saya akan mula menulis nota ringkas serta padat supaya senang nak bc dan sikit nk bc....sebenarnya pemalas budak ni...tulis nota tu kalau boleh nak seringkas yang boleh....hanya utk bc sikit bkn nak senang bc....fhm ke??  wat2 fhm aje...

jadi saya lebih banyak mkn dari stdy..mkn merupakan perkara terpaling utama dlm hidup saya... kalau ada je mknan sedap dpn mata...sure org len yg yg skali tgk teringin nk mkn dan kali kedua tgk mkanan tu akan lesap....lesap p mana??...dalam perut saya la...  ^_^ kah kah kah...


mengarut merapu cukup suka...bab suh baca dan dan nk tido...so bila result keluar jgn wat muka sedih..harus sengih dan sengih ...haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW