Thursday, October 28, 2010

penciptaan blog yang ternama

tajuk mcm nak pancing suh orang baca...great idea..haha
sebagai seorang pelajar ipta..shelly suka menulis sbb yela da blajar kenala menulis kan..nnty tertinggal pula nota yang lecturer penat dok pot pet pot pet tue..
okay..ginila...saya mmg suka baca blog org..best kat mana ntah...bila setiap kali on laptop, konet tenet, buka google chrome, then tekan favorite tab then klik kat blog yang ternama...

contohnye  :D  ??

sory..nntyla roger len pasal blog ternama...
so...dgr kisah saya dulu hehe...
saya suka baca sbb banyak yang saya dapat dari hasil pembacaan saya...contohnya blogger banyak kongsi tips, pengalaman, kisah2 peribadi and so on...so dari situ saya telah mendapat beberapa persamaan di mana blogger tersebut yang kisahnya ditulis adalah hampir sama dengan kehidupan peribadi saya...jadi punca2 inilah yang menyebabkan minat saya tertarik menarik untuk baca suma ni...

ok itu adalah pendahuluan dan isi untuk perenggan pertama..haha mengarut
then dari blog ni gak kita dapat menjana pendapatan...tapi bukan perkara gampang okay nak cari rejeki neh..
ye tak ye...sbb nk dpt duit dr blog kenala dptkan ramai pengikut...nk dpt ramai pengikut a.k.a pembaca ni kenala pandai dan rajin mempromot blog mcm promot dlm fesbuk ke, myspes ke kan kan kan...kalau xpomot org nak tau dari mana??......angguk la kepala sbb btul kan kan kan...

so selain nk dptkan follower...entry pon kena bes...entry xbes n boring sapa la nk bc...

tp xsuma org yg wat blog ni niat depa nk suh org bc.... x sama sekali..it's individually okay....

aduh sudah panjng benar entry ni....

nntyla beleter pasal len pula....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW