Thursday, December 2, 2010

Cinta Lalu Lintas Trafik..



Percintaan sebenarnya boleh diibaratkan seperti kita berada di jalan raya. Sepanjang perjalanan kita pasti akan menemui tnda2 jalan raya untuk peringatan supaya lebih hati2 bagi mengelakkan kemalangan. Sama juga seperti C.I.N.T.A~
DILARANG U-TURN
sekiranya dh putus,jgnlah berpatah balik.Buat sakit ati jerk.Ingatla yg korang akan dapat pengganti lebih baik dari dia..
JALAN 2 HALA
komunikasi dlm cinta harus ada dlm 2 arah.Jangan hanya dimonopoli oleh 1 pihak,pas2 1 pihak lg jd pndengar setia.Ingat tau!
SEDANG DALAM PEMBINAAN
hubungan kamu & dia bru je pulih,dgn proses prsefahaman semula. So,lalui jlan ini dgn terus tp perlahan2,jgn terlalu mmaksa dan mendesak. Jangan ungkit lg msalah lama dan mulakan pengalaman baru.
PEJALAN KAKI
biarkan si dia berlalu dan jgn terlalu berharap pdanya.Mungkin dia blum lg ada rasa utk cinta..banyak lg jlan lain utk diikuti.
JALAN BENGKANG BENGKOK
perjalanan kamu & dia masih jauh dan pnuh bliku.Jangan mudah tidak tepati janji.
JALAN SEMPIT
ini harus berhati2..kamu & dia smakin melalui jlan sempit..andai x ada tolak ansur pasti akan mghadapi bencana.Oleh itu,sekiranya kamu sedar akan masalah ini,cubalah bersikap mengalah dan x pntingkan ego sndiri.
AWAS!JALAN BERBUKIT
hati2...hubungan kamu sdang mghadapi masalah.jangan terlalu cepat mbuat kputusan yg merugikn kamu.fikir masak2,then bru kamu cari jlan lain..
JARAKKAN KENDERAAN
biarpun kamu berdua dh 'declare' jd c0uple,kamu patut beri ruang pdnya utk hal2 peribadi..jgn trlalu mengongkong dan stiap masa nk bersama..tp jgn trlalu jrak hingga berinya peluang utk brkenalan ngan org lain pulak..itu lg BHAYA~
so,2 la antara tnda2 dlm cinta...quite interesting rite???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW