Sunday, January 23, 2011

Lagi Artis yang seksi - Syella Kamaruddin...biar betul!

hye....
kali neh ada lagi artis yang seksi..
sblm neh Ummi NazeeraNita, dan Fasha Sandha...

kali neh ada artis yang dah lama xbergiat dalam industri hiburan...
nama beliau ialah Syella Kamaruddin....
setahu shelly dia neh mmg seorang yg suka pakai agak seksi...
tapi kehadirannya pada majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke baru2 neh
telah menjadi tumpuan kerana dia memakai baju yg terdedah di bahagian payudaranya....
katanya nak ikut kesesuaian majlis...sbb tuh dia pakai cmni....



"Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara. Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan. Saya tahu ada orang ambil kesempatan buat perkara ini (edar foto) untuk memburuk-burukkan nama saya. Tak sangka, walaupun lama tidak terbabit dalam industri hiburan, masih ada yang mahu mengaitkan saya dengan kontroversi."

Meh kita tgk gambar2 syella yang lain...





aduh.... kaum lelaki yang mana dok tgk tuh...cover2 skit ye...
korg mmg xsuka nengok benda cenggini kan...
tapi dlm hati seronok kan kan kan...
hahahaha

bwh neh gambar2 Syella yang sopan n sedap je mata memandang...  ^_^




p/s: biarlah dia nak pakai apapun ikut majlis ke apa ker.... yg kita nak sbuk tu pehal...nnty sendiri2 la yg jwb kan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Jom Tukar Link::

KLIK INI UTK KONGSI LINK BLOG ANDA!!

JOM FOLLOW